9 let natvrdo

9 let natvrdo

Jak mají vypadat školy v Česku ve 21. století? Chce to revoluci, nebo drobné úpravy? Jaká práva mají žáci, jaká rodiče a zbyla nějaká i na učitele? Názorový střet pedagoga a experta na vzdělávání Michala Kaderky s odborníky, učiteli, politiky, reformátory, tradicionalisty, ale i dětmi a rodiči moderovaný Vladimírem Piskáčkem v autentické roli rodiče dvou dětí. V novém podcastu 9 let natvrdo.

Poslouchejte na podcastových platformách

Učitelé začali přehodnocovat smysl zadávání esejí nebo ročníkových prací a některé vysoké školy zrušily písemné bakalářské a magisterské práce. To vše v důsledku nástupu umělé inteligence a jejích široce dostupných nástrojů. Jak velká revoluce do škol přichází? Budou děti „hloupnout“ a podvádět? A jsou české školy, učitelé, rodiče a děti, na mocný nástroj připraveni? K tématu si Michal Kaderka pozval Evu Nečasovou, zakladatelku AI dětem, profesora Fakulty elektrotechnické ČVUT a zakladatele Centra umělé inteligence Michala Pěchoučka a učitele informatiky na ZŠ Na Sadech v Třeboni Jaroslava Duška, který je členem skupiny inovativních učitelů Microsoft a lektorem pro NPI ČR. Natočeno ve studiu Datarun! 🤠 | MODERÁTOR ⁠ MICHAL KADERKA⁠ 🤝 | HOSTÉ JAROSLAV DUŠEK EVA NEČASOVÁ MICHAL PĚCHOUČEK #datarun #9letnatvrdo #skolstvi #vzdelavani #podcastcz
Preview of Nástup umělé inteligence: Revoluce, nebo hrozba? Budou děti hloupnout?