9 let natvrdo
Jak mají vypadat školy v Česku ve 21. století? Chce to revoluci, nebo drobné úpravy? Jaká práva mají žáci, jaká rodiče a zbyla nějaká i na učitele? Názorový střet pedagoga a experta na vzdělávání Michala Kaderky s odborníky, učiteli, politiky, reformátory, tradicionalisty, ale i dětmi a rodiči moderovaný Vladimírem Piskáčkem v autentické roli rodiče dvou dětí. V novém podcastu 9 let natvrdo.
Poslouchejte na podcastových platformách
Český vzdělávací systém je jedním z nejvíce decentralizovaných a mezi školami a ministerstvem není žádný úřad či instituce, které by pomáhaly zvyšovat kvalitu vzdělávání. Proto v ČR vzniklo několik iniciativ, které mají hlavně ředitelkám, ředitelům a zřizovatelům poskytovat systémovou podporu.
Právě o tzv. středním článku podpory přišli s Michalem Kaderkou diskutovat zástupkyně státního tajemníka MŠMT Martina Běťáková, programový manažer a vedoucí pracovní skupiny Partnerství pro vzdělávání 2030+ Vladimír Srb a Zdeněk Slejška, ředitel nadačního fondu Eduzměna, který na Kutnohorsku testuje, jak lze na regionální úrovni zvýšit kvalitu vzdělávání. Jak by se škol dotklo případné slučování menších obcí? Pomohlo by vzdělávacímu systému třeba spojené ředitelství, které by jim ulevilo od nepedagogické zátěže?
V dnešní epizodě podcastu 9 let natvrdo.
Natočeno ve studiu Datarun!
🤠 | MODERÁTOR
MICHAL KADERKA
🤝 | HOST
MARTINA BĚTÁKOVÁ
VLADIMÍR SRB
ZDENK SLEJŠKA
#datarun #9letnatvrdo #skolstvi #vzdelavani #podcastcz