9 let natvrdo

9 let natvrdo

Jak mají vypadat školy v Česku ve 21. století? Chce to revoluci, nebo drobné úpravy? Jaká práva mají žáci, jaká rodiče a zbyla nějaká i na učitele? Názorový střet pedagoga a experta na vzdělávání Michala Kaderky s odborníky, učiteli, politiky, reformátory, tradicionalisty, ale i dětmi a rodiči moderovaný Vladimírem Piskáčkem v autentické roli rodiče dvou dětí. V novém podcastu 9 let natvrdo.

Poslouchejte na podcastových platformách

Domluvit se anglicky je dnes považováno za minimum k zajištění alespoň průměrného příjmu. A spolu s několika dalšími dovednostmi patří k těm, které ve školní výuce snad nikdo nezpochybňuje. Jak se v posledních letech změnila úroveň angličtiny u českých dětí? Jaké jsou názory odborníků na výuku angličtiny už od 1. třídy? A jaký vliv mají rodilí mluvčí na výuku angličtiny ve školách? S Michalem Kaderkou přišli diskutovat Eva Tučková z kanceláře ústředního školního inspektora, která zároveň zastupuje ČR v Evropském centru pro moderní jazyky při Radě Evropy, Sylvie Doláková, členka Asociace metodiků učitelů anglického jazyka, a Tomáš Gráf z Ústavu anglického jazyka a didaktiky FF UK. V dnešní epizodě podcastu 9 let natvrdo. Natočeno ve studiu Datarun! 🤠 | MODERÁTOR ⁠ MICHAL KADERKA⁠ 🤝 | HOST ⁠TOMÁŠ GRÁF⁠ ⁠SYLVIE DOLÁKOVÁ⁠ ⁠EVA TUČKOVÁ⁠ #datarun #9letnatvrdo #skolstvi #vzdelavani #podcastcz
Preview of Angličtina na školách: Kdy s ní začít, jak naladit uši a jak ji děti zvládají?