9 let natvrdo

9 let natvrdo

Jak mají vypadat školy v Česku ve 21. století? Chce to revoluci, nebo drobné úpravy? Jaká práva mají žáci, jaká rodiče a zbyla nějaká i na učitele? Názorový střet pedagoga a experta na vzdělávání Michala Kaderky s odborníky, učiteli, politiky, reformátory, tradicionalisty, ale i dětmi a rodiči moderovaný Vladimírem Piskáčkem v autentické roli rodiče dvou dětí. V novém podcastu 9 let natvrdo.

Poslouchejte na podcastových platformách

Mateřské školy stále trpí mediální zkratkou, že si do nich pracující rodiče odkládají děti, aby si pod dohledem vychovatelek hrály. Přitom jde o řádnou vzdělávací instituci a pro děti platí, že čím dříve se vzděláváním začnou, tím lepších budou později dosahovat výsledků. Jak se mění pohled rodičů na rozdíl mezi školou a „školkou“, jak na generaci předškolních dětí dopadla pandemie covidu a jsou učitelky v mateřských školách dobře zaplaceny? S Michalem Kaderkou přišly diskutovat Irena Borkovcová z kanceláře ústředního školního inspektora, ředitelka MŠ Dolní Břežany a spoluzakladatelka Ředitelské akademie Miluše Trojanová a Vladimíra Pechanová, která je ředitelkou MŠ Obrnice a členkou odborné rady Platformy pro včasnou péči. Natočeno ve studiu Datarun! 🤠 | MODERÁTOR ⁠ MICHAL KADERKA⁠ 🤝 | HOST IRENA BORKOVCOVÁ MILUŠE TROJANOVÁ VLADIMÍRA PECHANOVÁ #datarun #9letnatvrdo #skolstvi #vzdelavani #podcastcz
Preview of Mateřské školy: Vzdělávací instituce bez lavic. Víc než jen „hlídárna“