9 let natvrdo
Jak mají vypadat školy v Česku ve 21. století? Chce to revoluci, nebo drobné úpravy? Jaká práva mají žáci, jaká rodiče a zbyla nějaká i na učitele? Názorový střet pedagoga a experta na vzdělávání Michala Kaderky s odborníky, učiteli, politiky, reformátory, tradicionalisty, ale i dětmi a rodiči moderovaný Vladimírem Piskáčkem v autentické roli rodiče dvou dětí. V novém podcastu 9 let natvrdo.
Poslouchejte na podcastových platformách
Ředitel instituce, jako je Centrum pro zjišťování výsledků ve vzdělávání, zvané CERMAT, musí být schopný prosazovat vize. Vůbec naopak nemusí odborníkem na to, jaký udělat do přijímacích zkoušek z matematiky a češtiny příklad nebo úkol. „Od toho tam jsou přece jiní zaměstnanci a odborníci, kteří za to jsou placení,“ říká Miroslav Krejčí v podcastu 9 let natvrdo. Řekl také, že nemá nic proti inkluzi nebo wellbeingu, ale tvrdí, že inkluze má mít limity a nemá omezovat nadané děti. Troufl by si své názory obhajovat třeba v diskusi u Václava Moravce? Proč jím vedené centrum používá zkrácenou verzi CERMAT? A jak jako ředitel vnímal problémy kolem přijímacích řízení? Miroslav Krejčí byl hostem Michala Kaderky.
Podcast 9 let natvrdo najdeš i na podcastových platformách, nebo YouTube kanále Datarun.